زندگی دخترانه من

خاطرات تلخ و شیرین من

زندگی دخترانه من

خاطرات تلخ و شیرین من

...:::من اومدم:::...

 
Úسلام ممنون از نظرهای آپ قبل اروز میخوام از دوست
 
 داشتنی هام براتون بنویسم........
 
 
Úاسم:دختر:چکامه  پسر:سینا
 
 
Úرنگ:آبی(ربطی به تیم نداره)
 
 
Úخواننده:عربی:نانسی عجرم  نوال الزغبی  میریام فارس
 
و... ایرانی:هنگامه و کامران و هومن
 
 
Úدرس:عربی  ریاضی
 
 
Úماه:مهر
 
 
Úفصل:بهار
 
 
Úاعضای خانواده:بعد از بابا و مامانم آتی دختر خالم که مثل
 
 خواهر نداشته ام هستش
 
 
Úشعر :انا مصری(نانسی عجرم) گیتی(نوال الزغبی)
 
 
Úکلیپ:لون عیونک(نانسی عجرم)اغلی الحبایب(نوال
 
الزغبی)
 
 
Úخب بهتون گفته بودم من یه بلاگ توی بلاگفا دارم دوست
 
 داشتین برین توش..........
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد